‎Hva er nytt med Oliver POS?‎

‎Vi er glade for å kunngjøre hva som er nytt med ‎‎Oliver POS‎‎. Vi redesignet Oliver Hub med et helt nytt utseende og nye funksjoner.‎

‎Hva er nytt med Oliver POS? Jo, det er Oliver Hub

‎Men du lurer kanskje på – hva ‎‎er‎‎ egentlig ‎‎Oliver Hub?‎

‎Oliver Hub er hjertet i POS. Mens ‎kassasystemet er der du selger fra, er Hub der du administrerer hele butikken din. Det er her alle butikkinnstillingene, kundeinformasjonen, personaldataene og salgsrapportene dine lever. Hub’en spiller en avgjørende rolle, ikke bare i POS-en din, men i hele butikken din. Med Hub administrerer du alt fra kontantavrundinger, betalingsmåter, ansatte, og enda viktigere: du får verdifull innsikt om kundene, de ansatte, salget og butikkens samlede ytelse. ‎

‎Så, hva er nytt? Vi skal fortelle deg det.‎

‎Kanskje den mest bemerkelsesverdige endringen er det omstrukturerte grensesnittet. Vi har fornyet grensesnittet for å være renere, friskere og mer intuitivt organisert. Vi ønsket å gjøre det så enkelt som mulig for deg å samle alle innsiktene du trenger å vite om butikken din – og det er grunnen til at dashbordet har blitt fornyet med å vise månedlige inntekter, en kategorioversikt over ditt månedlig salg, totalt salg og bestillinger, bestselgere og betalingsoversikter.  Alt vist i pene diagrammer og grafer, slik at du kan få full oversikt ved første øyekast!‎

‎En av våre mest overbevisende nye funksjoner i Hub versjon 2.0 er de detaljerte kundeprofilene. Under ‘Kunder’ på hovedmenyen finner du en omfattende liste over all kundeinformasjonen. På et øyeblikk får du oversikt over når kunden ble opprettet, datoen for deres siste kjøp, og om de har kjøpt i din fysiske butikk eller på nettet. Klikk på navnet deres, og finn ut deres totale kjøp, bestillinger, kreditter og deres generelle aktivitet. Med denne dyptgående kundeinnsikten kan du ikke bare enkelt holde oversikt over hvem dine mest lojale kunder er, men spore deres kjøpsvaner og deres favorittprodukter. Å kjenne kundene dine hjelper deg med å få mersalg. 

 Rapporter er den viktigste delen av Oliver Hub. Rapporter er delt inn i Salgsinnsikt og Økonomisk sammendrag. Sales Insights viser et diagram over online- og POS-salg, sammen med ukentlig salgssammendrag, inkludert gjennomsnittlig salg per dag, og gjennomsnittlig produktpris, grafer som viser ordrer, kundevekst, timesalg og solgte varer, med sammenligning av forrige ukes rapporter. Hvis du vil se rapporter fra et annet butikksted, velger du «Posisjon» øverst til høyre på siden.‎

‎Under Økonomisk innsikt finner du et detaljert økonomisk sammendrag. Disse inkluderer inntekter og ordrer etter dato, sammen med dyptgående rapporter om refusjoner, rabatter, nettosalg, avgifter og mer. På toppen av alt dette har vi også et betalingssammendrag, både for POS og nettbutikken din.‎

‎Hub 2.0 har også forbedret medarbeiderrapporter. Velg «Personale» under «Innstillinger». Her kan du angi et månedlig salgsmål for hver medarbeider og spore fremdriften. Hold oversikt over hver ansatt sine månedlige salg, ordrer, kunder og transaksjoner. Disse oversiktene vil motivere de ansatte til å selge mer og du vet hvem dine beste salgsmedarbeidere er. ‎

‎Men Oliver Hub er ikke det eneste som er nytt! ‎

‎Oliver Register er nytt med Oliver POS‎

‎Vi ga Oliver Register noen ekstra funksjoner og et renere grensesnitt, for å gjøre det mer funksjonelt og mer brukervennlig.‎

Et eksempel er alternativer som Delt betaling, Parkert salg, Legg til kunde og Butikkkreditt er gjort mer tilgjengelige i kassen. Registrer deg 2.0 gir en rask og sømløs kasseopplevelse for både deg og kundene dine.‎

‎Aktivitetsvisningen din, der du kan se alt av butikkens aktivitet, har nå avanserte filtreringsalternativer, slik at du kan finne alle salg du noen gang har gjort. Filtrer online og POS-salg, layaways, refusjoner, parkert salg, og til og med filtrer for de enkelte ansatte.! Det har aldri vært enklere å holde oversikt over salget.‎

‎På toppen av det har det nye registeret dine utvidelser og apper som er lett tilgjengelige for rask tilgang. ‎‎Apper‎‎ er tilgjengelige under produktvisningen og i kassen, slik at du kan ‎‎selge bedre‎‎ og gi en jevn kasse.‎

‎Ganske pent, hva?‎

‎Nysgjerrig på å prøve? ‎‎Kom i gang gratis!‎

‎Vil du fortsatt vite mer? Besøk våre ‎‎vanlige spørsmål‎‎ og ‎‎kunnskapsbase‎‎ for mer dyptgående guider og opplæringsprogrammer! Hvis du fortsatt ikke finner svaret ditt, send oss en ‎‎supportbillett,‎‎ så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan!‎