Denne artikkelen tar deg gjennom hvordan du selv kan sette opp Vipps som ett betalingsalternativ på din OliverSuite kassaløsning.


Husk at du alltid kan ta kontakt med oss for hjelp med oppsett av Vipps på din POS-løsning, vi hjelper deg gladelig i gang.  Om du ikke allerede har opprettet en Vipps-konto for din bedrift, kan du gjøre dette via vår partnerside direkte hos Vipps.

Har du allerede en aktiv Vipps-konto du ønsker å benytte på du logge deg in på «Din Side» hos Vipps, og du kan gå direkte til Steg 4 i denne artikkelen.

Kontakt oss ved å klikke her om du trenger hjelp eller veiledning med å komme i gang med Vipps.

Steg 1.


Logg deg inn på OliverSuite Hub’en direkte via URL Oliver | Logg Inn (oliverpos.com) eller via menyen i din back-end: Oliver POS Bridge > Launch Hub.

Når du er logget inn i Hub’en, velger du «Oliver Apps» fra den horisontale menyraden (se bildet under):

Steg 2.


Når du har klikket på Oliver Apps ruller du nedover siden til din finner Vipps appen på siden.

Trykk deretter på den blå knappen til høyre under Vipps-banneret som viser «Installer App»


Steg 3.


Etter du har klikket på «Installer App» vil nettleseren og bildet i Hub’en oppdateres.

Trykk deretter på knappen til venstre som viser «Installerte Apps»

Klikk deretter på bildet som viser Vipps (se bildet under):

Steg 4.


Klikket på «App Innstillinger» og fyll inn dine konto detaljer.

Trykk deretter på knappen som viser «Registrer»